Frisk som en nötkärna

Jag intalar mig gång på gång att jag inte har feber. Jag är frisk och kry som en nötkärna. Och jag har bokat bowlingbana klockan 16 i dag. Är det någon sport(?) som jag är grym på så är det bowling. Sedan kan jag åka skridskor också. Och snowboard. Ja, och så kan jag dansa. Men allt annat är jag värdelös på.

Jag ska försöka få med min grabb och vår gemensamme vän ner till Kupolen i dag. Jag har äntligen fått studiemedel och har redan betalat hyran så nu kan jag gott och väl leta reda på några läckra klädesplagg.

Jag behöver följande:

1. En vit/beige trenchcoat (MQ har en superfin som dock kostar multum).
2. En korallfärgad miniklänning med rosett fram vid bysten (H&M).
3. Seglarskor (alternativt flats).


Kommentarer
Postat av: jaanet

behov nr.1 lät inte helt fel..

å va vackert å fridsamt det var här inne :)

Postat av: Angelica Lindvall

Jaanet: Nej, visst vore det bra med en snygg trenchcoat nu på våren? ;) Tack tack! :)

2007-03-24 @ 09:37:21
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback