Debut

Jag har kommit försent till en arbetsplats för första gången i mitt liv. Saken är den att jag åkte i god tid hemifrån men nysnön dolde isen väl och jag gjorde debut i diket. Jag fick sladd i en kurva som jag lyckades manövrera. Sedan åkte jag på en retursladd direkt efter och snurrade två varv rakt ner i diket. Ingen större skada skedde, både jag och bilen klarade oss bra. Gudomlige Gösta hjälpte till att dra upp bilen ur diket. Tack! ♥

Annars har andra dagen på praktiken varit fantastisk. Jag gjorde en intervju med tipset jag nosat upp och i morgon hamnar artikeln i
tidningen (you won´t miss it). Jag har även fått beröm av både chefen och mina tillfälliga kollegor. Mycket trevligt sällskap det där. Jag har riktigt skoj, det kan inte bli bättre än så här.

Kommentarer
Postat av: Fru K

Vad roligt att det går så bra på tidningen. Trist med dikesincidenten, men det verkar inte vara någon större fara.

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Ja, jag trivs verkligen! Det är toppen!

Ja, haha, men nån gång lär bli den första.. =p Alla har varnat mig för den där kurvan men jag trodde att jag skulle klara mig undan den. Ack, vad jag bedrog mig! ;)

2007-03-06 @ 22:31:34
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback