Spermashots

Jag trodde inte att Thomas skulle ha mig i åtanke alls under kryssningen eftersom det med all säkerhet vimlade av bitches men han hade faktiskt med sig små presenter hem till mig. En vodkashot och en likör formad som en spermie. Det är väl all sperma jag får med tanke på att han tröttnat på mitt snack om att skaffa barn. Och nej, jag har inte tänkt skaffa barn inom den närmaste framtiden men jag har fått babynoja som heter duga. Jag vill krama, hålla om och mysa med dem små liven. Fast mammarollen är jag inte redo för än på långa vägar, så roligt tycker jag inte att det är att byta bajsblöjor eller torka spyor på väggarna.

Han köpte även en flaska Dooleys till oss båda. Trots att jag drack mig full på Dooleys i ungdomens glada dar (nu lät jag som värsta 40-taggaren) så älskar jag fortfarande denna gudomliga Dumledryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback