Sova under stjärnorna

Vi drar ut på Siljan i kväll och övernattar under stjärnorna. Jag och Johanna har faktiskt planer på att sova uppe på däck, självklart i varma sovsäckar. Fast blir det för kallt så kryper vi in i hytten.

Vi kom nyss hem från den ensliga sjön vars strand vi delade med en ankfamilj. Riktigt mysigt. Jag har blivit världens naturmupp, jag skriker inte ens om en spindel kryper på min kropp längre. Jag har inget val, jag måste ta itu med mina rädslor och fobier innan Thailand. Därborta lär det finnas en hel del otäcka varelser som jag inte kan ropa på mamma att komma och ta bort.

I morgon kväll bjuder jag på ett axplock med vackra sommarbilder och minnen som jag skapat och upplevt den senaste tiden.


Bild:
http://www.pixgallery.com

Kommentarer
Postat av: Bengt

Ikväll ska det bli regn och åska!

2007-06-11 @ 17:28:50
Postat av: Angelica Lindvall

Bengt: Ja, faaan, jag läste precis det. Vi avvaktar tills vidare. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback