Sommar och sol

Gårdagen var underbar. Jag älskar allt som har med vatten att göra (är inte kräfta för inte) och trivs verkligen bäst ute på sjön eller havet. Jag och Johanna doppade tårna vid Hjortnäs brygga och tog flera vackra bilder som ni snart får avnjuta här i bloggen.

Nästa gång vi far ut på sjön hoppas jag att det blir finare väder så att vi kan övernatta under stjärnorna. Det var rätt kyligt i går för att inte tala om i dag. Men å andra sidan blir det nog fint snart igen. Växthuseffekten lär ju knappast minska.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Å! Jag var på dans vid Hjortnäs brygga förra året och det är då en vacker plats, särskilt i skymningen! Bryggan är dessutom bra glid i för att dansa på.

2007-06-13 @ 19:38:35
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Åh, vad mysigt! Jag vill också dansa där någon gång! Jag vill föra in den traditionella dansen i ungdomars liv, det är ju skitkul! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback