Personligt med Angelica

Lista från Fru K!

PERSONLIGT 
Namn:
Angelica
Födelsedag: 20 juli
Hemstad: Borlänge
Ögonfärg: Grönbruna
Hårfärg: Brunett (färgat, annars är jag mellanblond)
Längd: 162 centimeter
Vikt: 58 kilo
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Kräfta
Skostorlek: 37
Är dina föräldrar skilda: Ja, tills döden skilde dem åt
Rädslor: Döden, att bli lämnad
Mest använda namn på msn: Ett bedårande barn av sin tid
 
FAVORIT 
Färg: Lila
Mat: Grillat
Sport: Hockey och fotboll
Glass: Pecannötkola
Godis: Colaflaskor
Affär: Vila
Nummer: 20
Tuggummi: Extra, den gröna
Helgdag: Julafton
Årstid: Sommar
Radiostation: Mix Megapol
Kroppsdel på motsatta könet: Magen och rumpan
 
VÄNNER OCH LIVET 
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen och det är jag jävligt tacksam för
Vem är mest högljudd: Ingen är mer högljudd än jag, okej, kanske Liza på fyllan
Vem får dig att skratta mest: Thomas
Vem har du känt längst: Johanna
Vem är blygast: Liza, när hon är nykter
När grät du mest: När min farmor begravdes
Bästa känslan: Att vakna upp och inse hur jävla bra man har det
Värsta känslan: Olycklig kärlek
Vart vill du bo i framtiden: På jorden
 
HAR DU NÅGONSIN 
Varit kär: Nej, aldrig
Rymt hemifrån: Nej, men jag har planerat
Tänkt på självmord: Ja, det är svårt att undvika eftersom min pappa valde den utvägen
Sovit utomhus: Nej, det har jag nog aldrig gjort, det får bli ändring på det!
Spytt i skolan: Ja
Velat bli modell: Ja, fast aldrig catwalk-modell
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Jadå, en hel del
Sett en död människa: Ja, och det var inte alls otäckt utan enbart vackert
Ätit sushi: Nej
Varit på scen: Ja, jag är en teaterapa som älskar att stå i centrum
Retats: Ja, både skämtsamt och av mer elakartad kaliber
 
DU 
Svär: Ja
Sjunger bra: Medelmåtta
Duschar dagligen: Ja
Vill gå på högskola/universitet: Ja
Vill gifta dig: Absolut
Kommer överens med dina föräldrar: Ibland
Gillar åska: Ja, det är mysigt
Spelar något instrument: Nej, men jag har spelat trummor
Äger en ipod: Nej, jag har en perfekt mp3
Sover med gosedjur: Ja, två vita nallar
För dagbok: Ja
Sjunger i duschen: Nej
 
THIS OR THAT 
Pepsi/cola: Pepsi
McDonald´s/Burger king: Max
Singeldate/gruppdate: Beror på sällskapet helt och hållet
Choklad/vanilj: Vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Film 
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Kakor 
Blind/döv: Döv 

KAN DU 
Gå ner i splitt
: Jag har kunnat
Skriva med båda händerna: Nej
Vissla: Ja, men bara inåt
Blåsa en bubbla: Ja 
Rulla din tunga i en cirkel: Nej
Ha dina ögon i kors: Nej
Nudda näsan med tungan: Nej 
Dansa: Absolut
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej
 
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN 
Du nuddade: Mamma
Du pratade i telefon med: Johanna
Du msn:ade med: Daniel
Du kramade: Niklas
Du skällde på: Niklas
Du sportade med: Johanna
 
SENAST DU 
Skrattade: I går på fest
Grät: I dag
Tuggade tuggummi: Nu
Drog ett skämt: I går
Sjöng en sång: I förrgår
 
VAR ÄR DU? 
Vad ser man utanför ditt fönster: Hela byn
Lyssnar du på musik nu: Nej
Vad har du på dig: Mjukisbyxor från Bikbok och Esprit-tröja
Vad är det på din musmatta: Den är svart och helt utan krusiduller
 
TROR DU PÅ 
Liv på andra planeter: Ja
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Nej, men vid andra
Spöken: Kanske
Tomten: Nej 
 
ÖVRIGT 
Hur många kuddar sover du med: Fyra 
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: Ingen
Vad borde man uppfinna: Något som hindrar människor från att kriga
Är du ett hälsofreak: Nej
Vilket är det värsta vädret: Blåst och kyla

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul lista! Tog mej friheten o lånade den vidare=)
Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback