Om kärlek

- Har du en kille/tjej och hur länge har ni i så fall varit tillsammans?
Jag kilar stadigt med T och vi firar 50 månader på tisdag. Det måste väl bli fyra år och två månader om jag har räknat rätt.


- Hur träffades ni?
Vi träffades första gången i lågstadiet men blev inte tillsammans förrän i högstadiet. Det var jag som efter ett nio månaders långt och tråkigt singelliv ville ha den snyggaste killen på skolan att leka med och valet föll på T. Så jag raggade stenhårt på honom och efter två veckor var vi tillsammans.

- Planerar ni bröllop, är ni redan gifta eller ligger det alls i framtiden?
Vi har tänkt köra den traditionella biten med förlovning och giftermål inom ett år. Fast det lär ju dröja några år till.

- Hur ser din familj ut, partner, barn, djur?
Pappa bor i himlen, mamma, styvpappa och lillebror bor i Bäsna och mannen i mitt liv bor sju kilometer från mig.

- Hur och var bor du? Lägenhet i Bromma, radhus i Åmål?
Jag har flyttat tillbaka hem till mamma efter avslutade studier.

- Kan det finnas något bra med planerade bröllop tror du?
Ja, att planera ett bröllop tar minst ett år om man som jag vill ha det perfekt och felfritt.

- Varför är din partner unik just för dig? Vackra ögon, sjuk humor?
Jag föll för T:s utseende men hans personlighet är tio miljoner gånger vackrare. Det säger väl allt?

- Vad är viktigast att tänka på i en kärleksrelation tycker du?
Att man ska kunna prata om allt. Kommunikation är det absolut viktigaste för ett långvarigt förhållande.

- Finns det något recept på äktenskaplig lycka?
Det stavas kommunikation, ärlighet, tillit och framförallt kärlek.

- Om du vill gifta dig, hur ser ditt drömbröllop ut?
Jag vill ha ett stort kyrkbröllop med över hundra gäster och en rejäl bröllopsfest.

Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback