Dagens i-landsproblem

Det har som mest varit 39,7 grader i solen i dag. Har jag förflyttats till Israel eller Indien utan min vetskap?

Jag älskar värme och kan spendera en hel dag ute i solen (med en armlängds avstånd till vatten) men när sjutton ska man kunna träna utan att drunkna i svett? Det är ju varmt redan på morgonen! Jag får väl gå upp tidigt i morgon bitti och gå den där milen. Fast nu ska jag faktiskt tvinga mig ut på en promenad i den tropiska värmen som äntligen kommit till landet där det annars går isbjörnar på gatorna. I Canada Goose-jackor och moonboots.


Kommentarer
Postat av: Candy

Gud, vad jag tycker att det är skönt med denna värme! I dag är det 24 i skuggan, 35 i solen. Lite kallare än i går, men fortfarande skönt! Skall bättra på brännan nu. :) Du får träna på kvällskvisten, om det är svalare då?
Gillar dina sista två meningar i inlägget. Fän vad skön! ^^

Postat av: Angelica Lindvall

Candy: Ja, jag gick en mil nu på morgonen men det var hett som ett aphus ändå. Nu ska jag ta det lugnt med solandet en stund. =p

2007-06-05 @ 13:36:23
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback