Tråkiga filmer

Jag och Johanna valde en varsin hyrfilm och vi kunde inte valt mer fel. Little children och Candy. Två hopplöst tråkiga dramafilmer som jag inte rekommenderar till någon. Jag har läst boken Little children och den var jäkligt seg men jag trodde faktiskt att filmen skulle vara bättre eftersom den fått så bra kritik. Jag somnade när vi såg den filmen och sedan såg vi bara en halvtimme av Candy innan vi gav upp och tittade på lite hederlig high school-film istället. Van the man är i samma klass som American Pie, det vill säga underbar.


Kommentarer
Postat av: Carolita

Shit det var inte igår man såg den filmen, kommer ihåg att den hade en riktigt vidrig scen kommer dock inte ihåg varför....

Postat av: Nina

what? tyckte du inte littel children va bra? jag tyckte nästan det var en utav dom bästa filmer jag sett iår! hahah. men jag har kanske dålig smak ;)

2007-07-09 @ 10:45:41
Postat av: Angelica Lindvall

Carolita: Vilken film??

2007-07-09 @ 11:36:27
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: Den var APTRÅKIG. Fy faen. Jag somnade.

2007-07-09 @ 11:36:50
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback