Slut

"Själv tycker jag att skvaller är ungefär lika kul som a-ekonomi, så det går fetbort. Jag tycker att du ska skriva om kulturella saker som film, musik etc. Naturligtvis ska du också skriva om dig själv. Vill du delge hur många du har haft sex med, så får du väl göra det, men ifall ett sådant avslöjande fyller mer än ett helt blogginlägg, bör du nog ta i beaktning att din karaktär får en tämligen slampig framtoning.."



Padawan, det här inlägget är tillägnat dig. Jag har haft sex med två personer i hela mitt liv. Jag fyller snart 20 år och har sedan den dagen jag blev sexuellt aktiv varit singel i tio månader sammanlagt. Jag är med andra ord expert på långa förhållanden, därav den lilla skaran med sexpartners. Så om jag är slampig i folks ögon, då är jungfru Maria den största slampan av oss alla.

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha :D ja du o Maria, man behöver kondom bara för o tänka pü er :)

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Jag och Maria är ett bra team! ;)

2007-07-10 @ 15:28:59
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Mimi

Hahaha... :-D

2007-07-10 @ 19:26:07
URL: http://curiosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback