Mika ställer in

För några veckor sedan skrev jag, med sorg i hjärtat, att Mika spelar på Way out west-festivalen i Göteborg samma helg som jag jobbar. Fast i går stod det på hemsidan att Mika ställer in sin spelning i Sverige för att han anser att ett TV-framträdande i Good Morning America är viktigare. Jag förstår honom, vad betyder lagomlandet Sverige i jämförelse med det frireligiösa och världshatande landet i väst? 

I och med att jag själv inte skulle få möjlighet att se Mika är det bra att ingen annan heller får chans att se honom. Ja, jag är grym och skoningslös and I like it.



Kommentarer
Postat av: Linda F

Ja, jag håller med dig! Sålänge jag får se Manu Chao så blie jag bara glad om resten ställer in...;P

2007-07-06 @ 22:19:37
Postat av: Angelica Lindvall

Linda F: Det måste vara Faggis, för finns det något större Manu Chao-fan? ;)

Postat av: Nicole Kidman 2007

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-01-17 @ 11:10:01
URL: http://nicole-kidman-2007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback