Matchavgöraren

Jag har visserligen arbetat som en tok hela helgen men jag har ändå hunnit med lite nöje vid sidan av. I fredags var det utgång med Alexz och i lördags var jag och Johanna på grillfest hemma hos Filippa som äntligen kommit hem från Schweiz. Jag hade jättetrevligt och det var roligt att träffa lite nytt folk. Vi lirade gitarr och sedan var det dags för kubb. Vi delade upp oss i olika lag, tjejerna mot killarna. Fast frågan är om jag blev så populär bland tjejerna efter att ha råkat kasta ner kungen. Jag vill nog inte veta svaret.

"Angelica! Du kastade närmast, du får kasta en gång till. Ställ dig här borta."

"Nej, jag kan inte kasta rakt, jag måste stå snett".


Sedan blev det helt tyst tills killarna började jubla och ville skaka hand med matchavgöraren.

Kommentarer
Postat av: Filippa

HAHAAHA.. vi älskar dej ändå :D DU fick bara slut på matchen lite snabbare än vad killarna skulle fått ;) Tack för att ni kom, det här får vi göra om!! Fast då får du se till o vara ledig så du också kan ta dej en sstänkare ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Tack så mycket för att vi fick komma!! =D Ja, nästa gång ska jag vara redlös, nejdå, men någon stänkare får det allt bli. ;)

2007-07-23 @ 21:02:04
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback