Jag vill att mina vänner ska flytta

Jag är en sådan där ganska vanlig Svensson som drömmer om en takvåning på Manhattan men aldrig i livet skulle få för mig att flytta dit på riktigt. Därför är det toppen att man har många vänner som väljer att flytta utomlands så att man har en bra anledning att åka dit (och bo gratis). Jag skulle ändå aldrig ha råd med en takvåning på Manhattan (kanske om jag skövlade skogen och käkade snabbmakaroner resten av livet) så vänner som flyttar utomlands är det enda alternativet.

Fast några av mina vänner (merparten faktiskt) bor fortfarande hemma eller i närheten av barndomshemmet. Jag är en av dem fast hur länge till vet jag inte. Hursomhelst, mina vänner, är ni sugna på att flytta utomlands så vill jag föreslå någon av dessa platser:

1. New York
2. Los Angeles
3. Barcelona
4. Sydney
5. Rom

För det är några städer som jag ännu inte besökt men som jag gärna vill se.

Kommentarer
Postat av: Fru K

Jag kan ställa upp och flytta till valfristad på din lista. Eller förresten, inte LA (trist stad!!!) eller Sydney (får inte ta med vovven dit)! Schysst va!

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Varför får du inte ta med vovven dit? =o

2007-07-04 @ 09:30:57
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Tomastine

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2008-09-01 @ 10:18:07
URL: http://tomastine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback