I vått och torrt

Varför regnar det alltid så fort jag är ledig? Jag som hade tänkt ligga på en filt ute i solen, läsa en bra bok och bättra på solbrännan som knappt existerar längre efter två svenska sommarmånader.

Tur att jag har vänner som ställer upp i vått(!) och torrt. Jag och Linneà ska fika på Waynes i eftermiddag. Kanske ska jag och Johanna även boka den där resan som vi snackat vitt och brett om i flera månader nu. För övrigt har den stora sommarrean startat både på Skohuset och Team Sportia. Jag ska verkligen försöka låta bli att gå in på Skohuset men på Team Sportia måste jag in och checka läget. De säljer ju stora ryggsäckar och kanske även sidensovsäckar för halva priset vilket är ett måste på vår backpackingtripp genom Asien. Jag längtar som en tok, hoppas höstmånaderna kommer gå lika fort som sommaren. Vi åker i mitten av november och kommer hem nästa år. Vi ska resa mellan Thailand, Malaysia, Kambodja, Laos och Vietnam. Att flyga mellan länderna kostar 500 spänn. Det är billigare än att jag tar tåget ner till Göteborg. Helt sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback