Viktigt beslut

Jag och min pojkvän har bestämt oss. Han väljer när vi förlovar oss och jag får välja när vi ska skaffa barn. Han tror att han är smart eftersom han vet att jag vill gifta mig innan jag skaffar barn, men vad gör man inte för att vinna ett vad? Jag kan ju sträcka mig så långt att vi kan skaffa en bebis innan bröllopet och en eller två ungar efteråt. Förresten är det ju rentav roligare att gifta sig när man är lite äldre och förhoppningsvis har tjänat ihop en hel del slantar. Jag nöjer mig knappast med en vigsel i rådhuset. Nej, här ska det vara påkostat och traditionellt med ett stort bröllop på landet.

   
www.tolftagard.se


Kommentarer
Postat av: Angelica

Förresten ska man ju gifta sig inom ett år efter förlovningen. Så du kan nog skita ut en unge rätt snabbt ;)

Postat av: Angelica

Angelica: Ja, det har du rätt i!

2007-01-16 @ 12:36:51
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback