Skönhet

1. Nämn en skönhetsprodukt du inte skulle klara dig utan!

- Kajal.

2. Vad kommer du att införskaffa till våren och sommaren?

- Klänningar och kjolar.

3. Nämn ett plagg/kombination av flera som vi aldrig kommer få se dig i.

- Jeans med hög midja.

4. Vad gillar du bäst hos dig själv utseendemässigt?

- Mitt ansikte.

5. Sveriges bäst klädda enligt dig:

- Sofi Fahrman.

6. Sveriges sämst klädda enligt dig:

- Sanna Bråding.

7. Nämn en bloggare som du tycker klär sig i din smak!

- Va? Vem har snott min stil?

8. Vilket är ditt drömjobb?

- Det jag utbildar mig till, journalist såklart!

9. Vad är det som utmärker just din blogg och varför tror du att folk läser den?

- Att jag skriver personligt och är mig själv och det tror jag lockar en del personer som vill läsa om något annat än dagens outfit.

10. Vad ligger högst upp på din önskelista just nu?

- Att jag memorerar allt jag lärt mig så att jag blir en utomordentligt duktig praktikant på Dala-Demokraten och Borlänge tidning i vår.

Kommentarer
Postat av: sandi

puuh, jag är inte ensam om att INTE skriva om dagens outfit:P tänkte på fråga 9. I alla bloggar jag läst så finns alltid dagens outfit o massa sånt med, jag tror du är den tredje bloggarn som jag hittat som inte skriver om sånt=) och då vill jag tillägga att jag själv är en av dom få tre:O haha=)

Postat av: Angelica

Sandi: Vad trevligt med fler människor med liknande bloggdrag! Jag får spana in din nu! ;)

2007-01-09 @ 08:35:44
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback