Sexigast yrke

De fem mest sexiga yrkena på män enligt Angelica är:

1. Fotbollsproffs (killar i shorts och benskydd är tamejfan det sexigaste som finns).

2. Snickare (vem vill inte ha en karl som kan bygga ett stort hus med walk in closet och bastu till en?).

3. Äventyrare (hör bara på namnet, det är ju äventyr vi tjejer vill ha! Men sen så ska han vilja stadga sig).

4. Hockeyproffs (det får ju duga om han inte spelar fotboll och jag har ju inget emot Henrik Lundqvist).

5. Massageterapeut (ja, mera! Mera! Mera!!!).



De fem mest avtändande yrkena på män enligt Angelica är:

1. Hallick (var är spypåsen?).

2. Ekonomichef (gud, så trist).

3. Supermodell (det skulle kunna vara hur hett som helst men han är säkert mer fåfäng än du, så det är ingen idé tjejen!).

4. Gynekolog (mina tankar går till en pervers gubbe som är oskuld, ful och luktar svett).

5. Sjuksköterska (det låter ju inte så där jättehippt att som kille säga att man är sjuksyrra).

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha! Kul lista!
Alla killar i vårdyrken är osexiga, som läkare, sjuksköterska, gynekolog. Men en underskötare eller massageterapeut går bra, särskilt om han är utbildad snickare också, gud så sexigt.

2007-01-13 @ 14:50:16
Postat av: Angelica

Linnea: Ja, fast läkare är ju ändå ett statusyrke, det kanske hamnar på 15:e plats. Och snickare är bara för bra för att vara sant! =p

Postat av: Miss Rude Box

Mohihii, bra lista =) Håller med dig på varje punk. You are very right.

Puss gorgeous // MRB

2007-01-13 @ 19:02:06
URL: http://missrudebox.blogg.se
Postat av: Angelica

Miss Rude Box: Tack, vad snäll du är! =)

2007-01-13 @ 23:24:34
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Massörer - Så gayigt om du frågar mig! Hockey/fotbolls spelare är inte heller nån höjdare hos mig (även fast min egen vart hockey spelare) men alla killar sportar ju istortsätt och då äre fotboll lr hockey som gäller. Inte speciellt unikt. Dessutom tänker jag på fotb. hock. killarna här i stan de är asssholes. Otrogna, dryga jävlar. Eui! Vart tog brandmännen vägen? Hot!

2007-01-15 @ 12:28:15
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Angelica

Alexzandra: Jag tycker det är skönt att bli masserad. ;) Brandmännen är heta bokstavligt talat, det missade jag totalt!

2007-01-15 @ 13:55:32
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback