Nobben av Aftonbladet

Jag är ganska glad trots att jag nobbades av Aftonbladet. Jag har skrivit ett reportage om en kvinna som drabbas av en stroke och redaktören på Härligt hemma-bilagan sa att artikeln var jättebra och välskriven men att hennes hälsa-reporter redan skrivit en artikel om stroke som ska publiceras i tidningen den 3 februari. Jag trodde inte ens att Aftonbladet skulle ta sig tid att svara. Men jag fick till och med beröm! Det känns bra. Riktigt bra. Det ska nog gå att sälja in reportaget någon annanstans, jag har särskilt en veckotidning i tankarna.

Annars håller vi i klassen på att sälja våra artiklar till Karlstadtidningen. Pengarna går till Moskva-resan. Nu är det bara tre månader kvar tills vi åker till en av världens lyxigaste huvudstäder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback