Misslyckat teoriprov

Över hälften misslyckas med teoriprovet. 65 till 70 procent godkänns första gången men det finns en mindre grupp som drar ner statistiken genom att misslyckas flera gånger, berättar Karl-Erik Andersson, biträdande chef för förarenheten på Vägverket i Borlänge. 
  
Det är inte så konstigt att många misslyckas och blir kallade för losers. Det är ett svårt prov även fast jag klarade det på första försöket. Men det är definitivt svårare än uppkörningen som är rena barnleken. Det är förvisso olika för olika personer men jag blir sällan nervös och är jag nervös så visar jag det inte, vilket kan vara en av anledningarna till att jag lyckades så bra på uppkörningen.

Men jag blir rentav frustrerad över idioter som bokar teoriprov utan att ens plugga innan. Det är taskigt mot de som faktiskt har pluggat men som får lov att vänta i veckor på en tid. Och därmed basta.

Källa: Aftonbladet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback