Kändisfeber

Ibland är det roligt att leka med tanken om man fick vara en annan person för en dag. Därför har jag startat en utmaning, jag ber er alla som vill och vågar anta utmaningen att skriva vem ni skulle vilja vara för en dag och det första ni skulle göra.



Politiker jag skulle vilja vara för en dag: George Bush. Och det första jag skulle göra är att skicka hem alla amerikanska soldater från Irak och sedan avsäga mig presidentposten och ge den till Hillary Clinton.


Dokusåpakändis jag skulle vilja vara för en dag: Linda Rosing. Jag skulle uppsöka en terapeut och kolla om jag verkligen lider av någon slags "se på mig, jag måste få synas"-sjukdom och sedan skulle jag bygga ett hus långt under jorden och aldrig mer se dagens ljus.


Sångerska jag skulle vilja vara för en dag: Victoria Beckham, då skulle jag ha hett sex med David hela dagen.


Arvtagerska jag skulle vilja vara för en dag: Paris Hilton, och det första jag skulle göra är ett Mensatest.


Sportstjärna jag skulle vilja vara för en dag: Ronaldinho. Det vore coolt att vara bäst i världen på någonting och jag är ju verkligen kass på fotboll så det skulle vara kul att trixa en hel dag och spela en grym match och bli dyrkad av hemmapubliken.

Kommentarer
Postat av: Sara

man kanske skulle köra en sådan lista, i brist på annat..

Postat av: Liza

Haha, klockren lista. ;)

2007-01-31 @ 19:35:16
URL: http://www.nogg.se/fashion
Postat av: Angelica

Sara: Ja, gör så du! Glöm inte att länka! :)

2007-01-31 @ 21:21:24
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica

Liza: I know.. ;)

2007-01-31 @ 21:22:23
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback