Farväl Orange County

Efter fyra säsonger är det dags att ta farväl av den populära serien O.C med Mischa Barton, Rachel Bilson, Ben McKenzie och Adam Brody i spetsen som de fyra vännerna Marissa, Summer, Ryan och Seth.

Den 22 februari sänds det sista avsnittet i USA skriver Hollywood Reporter. Anledningen till slutet av serien är dels för att Mischa Barton hoppat av (hon dog i en bilolycka i det sista avsnittet som visades i Sverige i december) men också för att tittarsiffrorna rasat från 5,7 miljoner tittare förra säsongen till 4,1 miljoner tittare den här säsongen.

Jag har länge tyckt att serien gått på tomgång och jag är glad att den läggs ner innan hela handlingen börjar gå på repeat och slutar som Beverly Hills där alla "tonåringar" är 30-35 år.

Men jag måste medge att jag kommer sakna Seth Cohen och Summer Roberts.


Bild: www.imagestation.com

Kommentarer
Postat av: Bella

kommer sakna oc så JÄVLA mkt, det är mitt liv.. i love it so fucking mutch! <3

2007-03-11 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback