White trash

Min största mardröm är att bli en ung white trash-mamma. En white trash mamma är en mamma utan körkort, utan kille, utan jobb och med en skrikande kolik-unge på höften. Min värld skulle bokstavligt talat rasa samman om det hände mig. Jag tror inte att det finns en risk att jag blir utan körkort eftersom jag är relativt laglydig men min kille kan ju faktiskt göra slut när som helst. Och jag har inget jobb än men det hoppas jag såklart att jag får efter min utbildning. Och jag kan ju bli gravid (ja, jag skyddar mig förstås men tänk om!). Jag kan inte tänka mig in i en värre situation än att bli gravid när man absolut inte vill bli gravid. Jag vill väldigt gärna ha barn men inte inom den närmaste framtiden. Och saken är den att jag skulle vägra göra abort. Jag respekterar alla som har gjort abort men det är ingenting jag själv skulle vilja utsättas för. Jag kommer ta mitt ansvar oavsett, även om jag på köpet blir en white trash-mamma utan framtid.

Men jag hoppas att det aldrig sker.

White trash
Hoppas att det är en alkoholfri drink..!

Kommentarer
Postat av: Emilee

Du kan ju glädja dig åt att du säkerligen aldrig kommer att bli lika mkt trash som Brittan :)

Postat av: Angelica

Emilee: Nej, tack och lov för det! Men egentligen är det rätt synd om henne som faller för en sådan jubelåsna som K-fed, men ja, alla kan ju inte ha bra smak!

2007-02-06 @ 19:00:13
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Nathalie

att föda sitt barn vid 17 års ålder, är oansvarligt för mig.
och väldigt ego för barnet, för vilken mamma kommer han/ hon få?
en tånoring som ständigt får raseriutfall, dåligt med pengar och outbildad.

kram

2007-02-06 @ 19:50:23
Postat av: Angelica

Nathalie: Ja, att vara mamma utan kille, utan jobb, utan utbildning och utan körkort är det värsta som skulle kunna hända. Men jag skulle aldrig göra abort, men det är min personliga åsikt.

2007-02-07 @ 08:48:40
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Henrikmaryam

Hi, nice site! Keep up the good work!

2008-10-07 @ 08:42:26
URL: http://henrikmaryam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback