Värdelös helg till mötes

Det här är första gången i mitt liv som jag inte längtar till helgen. Det beror på att min pojkvän som jag träffar i genomsnitt 1,6 gånger i veckan ska spela fotbollscup precis hela helgen och jag ska få vara en lydig flickvän och titta på när han gör hattrick. Och jag tycker att det är så fruktansvärt långtråkigt att titta på ett gäng karlar som jagar en boll som om det gällde liv eller död. Fast fotboll är trots allt en social sport så jag lär nog hitta några likasinnade som jag kan diskuera vettiga saker med istället, som typ mode.

Det finns trots allt en ljuspunkt i den kommande helgen och det är att min kusin har 18-årsfest på lördag kväll, sedan utgång. Det blir mycket tårta för i morgon fyller min lillebror 17 år.

Min slutsats är att tårta kan förgylla en värdelös helg.

Tårta
Fotograf: Hasse Holmberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback