Presentpåse

Nu vet jag vad älsklingen ska få i både alla hjärtans dag-present och 20-årspresent.

Alla hjärtans dag är om en vecka och hans födelsedag är i maj. Har jag någonsin nämnt att jag älskar att planera?

Jag hoppas han inte läser det här men jag ska i alla fall köpa en söt presentpåse och fylla den med saker som jag tror han uppskattar. Det kan exempelvis bli hans favoritgodis, en tidning, en deodorant, en dvd och kanske någon typisk alla hjärtans dag-grej. Jag är ju inte direkt opåverkad av reklam.

Ros


Kommentarer
Postat av: alexzandra

det där är en typiskt alexz present. O det funkar ; ) Köpte en hel glass kartong med F`s favourit godis.. Typ zoo o palle kuling pluttar. haha.. Han uppskattade nog det mest av allt han fått av mig. Samma sak gjorde jag till hans föräldrar för att tacka för lånet av deras bil när jag tog körkort. Väldigt kul att göra iordning med en Korg/påse med favvo saker. Good. Så, nu.. Hjälp mig vad ska jag ta mig till? göra på alla hjärtans dag?

Postat av: Angelica

Alexzandra: Jag tycker också att det är superkul att få en presentpåse! =p

2007-02-08 @ 09:48:25
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback