Porsche 911 carrera

I dag var familjen och tittade på bilar. Jag vill nog ändå ha en egen bil. Jag har ju pengarna och sen när jag och Thomas flyttar ihop så kan vi ju antingen sälja min bil eller hans. Anledningen till att jag säljer caben är för att det är svårare att sälja den på hösten eller vintern (även fast den är vinterkörd). Men folk får ju vårkänslor och att köra en bil utan tak är något alldeles speciellt. Fast det är inte den sista caben jag kommer ha i mitt liv. En cabriolet är kärlek.

Något annat som också är kärlek är en porsche 911 carrera. Jag såg en otroligt vacker
porsche i dag, den kostade bara 425.000 kronor. Mamma tyckte att porschen som stod bredvid var snyggare men den var nyare och kostade en miljon. Jag överger inte drömmen om en Porsche 911 carrera original med de där söta "ögonen" (läs: lysen). En dag när jag blir rikare än vad jag är i dag, då ska jag ha en porsche.

Jag önskar att jag var den där tjejen på kafeét som serverade en äldre herre kaffe för något år sedan. Han gav sin porsche till henne i dricks.


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag ska premiärköra pappas Porsche när jag tagit mitt körkort!! yeehaaa!!

Postat av: Angelica

Liza: Då har du något att verkligen se fram emot!! Säg att jag också vill provköra, jag har ju trots allt haft körkort i snart 2 år.. ;)

2007-02-24 @ 16:50:48
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: M a r i a

vi har en porsche Carrera 911 cabe ! riktigt nice :)

2009-07-20 @ 18:10:56
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se/maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback