Pink grapefruit

The Body shop har lanserat sitt senaste body butter i ordningen, pink grapefruit. Det är en underbar serie med en fräsch och frisk doft av grapefrukt i söta pastellrosa förpackningar. Jag har redan två olika body butter, en olive som är min personliga favorit och en passionsfrukt. Jag ska införskaffa mig den senaste men även mango och jordgubb.


Vill du ha en intensiv och krämig fuktighetsbevaring för hela kroppen så är The Body Shops lättabsorberade body butter någonting för dig, och de luktar alla fantastiskt gott! Jag har alltid en i handväskan, redo att användas på mina vintertorra händer.

En burk på 200 ml kostar 165 kronor! Klart prisvärt!

pink grapefruit


Kommentarer
Postat av: h

dom luktaar så gooott :D

Postat av: Angelica

H: Ja, det gör dom verkligen!

2007-02-04 @ 11:22:18
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback