Lager 157

Lager 157 heter en enorm lagerlokal som mest liknar ett sjukhus. Lagret ligger i en håla som heter Sågmyra, cirka två mil norr om Falun. I det enorma lagret kan man köpa sjukt billiga märkeskläder. De har öppet alla dagar året om, vardagar 11-20 och helger 10-17. Jag och min pojkvän var där i helgen och det var som att komma till himmelriket. Här har man gått omkring på MQ och handlat kläder för åtskilliga tusenlappar när det finns exakt samma märken på Lager 157 fast för halva prissumman.

Jag hittade två ribbade farfarströjor som kostar 99 kronor styck och är lagrets egna märke. Sedan köpte jag en stickad kofta av märket Temple för 150 kronor. Fast jag är mest nöjd med min bedårande t-shirt från Paul Frank som jag köpte för 200 kronor. Jag ska åka dit i helgen igen och inhandla ett par Cheap Monday-skor samt flera Lee och Levis-jeans. Att lägga 200 spänn på ett par Lee eller Koola Anna är ju inget man gråter över direkt.

Nog för att lokalerna var fyllda till bristningsgränsen med läckra märkesjeans, linnen, klänningar och tröjor så fanns det även hundratals skor och smycken från bland andra designern Thomas Sabo. Dessutom kan man köpa snygga skärp från Tiger. Oh, I´m in love. ♥

   

Kommentarer
Postat av: Carro

Koftan var fin tycker jag :)

Postat av: Angelica

Carro: Tackar! :)

2007-02-22 @ 15:18:09
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback