Insikt i åldrandet

Att inte gilla inredning 2007 är som att inte gilla tacos 1999. Det funkar bara inte.

Jag har alltid avskytt att besöka Rosa huset i Borlänge (en tygaffär med hundratals gardiner) och visst, det är fortfarande inte det roligaste jag vet men nu läser jag inredningstidningar och tittar på Äntligen hemma och fascineras över vilka häftiga idéer folk har. Jag har till och med bläddrat i Annonsbladet efter hus. I och med denna insikt har jag kommit fram till att ens intressen ändras ju äldre man blir.

När jag var tio år gammal var barbiedockor och deras coola rosa bilar allt som betydde något. I dag är det inredning, karriär, resor och barn som gäller.

Det betyder att om 50 år så kommer jag gå på PRO-möten och spela bridge och tycka att det är oerhört roligt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Inredning ÄR jätteroligt, jag lovar=) Har en hel drös med inredningsmagasin här brevid soffan och fler lär de bli! När man flyttar hemifrån så har man chansen att skapa ett hem man verkligen älskar...det är nog då det blir riktigt roligt:)

Postat av: Angelica

Madde: Jag vet det! Vilket också är skrämmande, eftersom jag inte alls var intresserad av det förut. =p

2007-02-01 @ 14:28:04
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Madde

Snart kommer du hitta sig själv putsande alla ytor som ser lite matta ut för att de ska få sin normala glans. Detta TROTS att man fortfarande ser sig som en tonårig slarver... Den som stökar ner mitt perfekt städade hus dör..:) Som sagt... man ändrar sig ganska mycket!

2007-02-01 @ 15:48:24
URL: http://mintto.blogg.se
Postat av: Angelica

Madde: Haha, det läskiga är att jag alltid varit en extrem pedant och perfektionist, gener från mamma antagligen.. ;)

2007-02-02 @ 10:39:40
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback