Indiska tyger

Indiska är en underskattad butik. När jag var yngre var Indiska under all kritik men nu är det helt underbart att strosa omkring i den rökelsedoftande butiken och lyssna på indisk musik samtidigt som man drar handen utmed alla vackra plagg. För vackra plagg finns det gott om. Själv är jag mycket nöjd över min nyinköpta gröna blus som kostade 179 kronor. Mindre nöjd är jag med den vita t-shirten med brodyr bak och fram, men å andra sidan kostade den bara 50 kronor. Indiska tyger till bra priser är suveränt för en fattig student.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Den gröna gillade jag skarpt ;9

Postat av: Angelica

Alexzandra: Jag med! =p

2007-02-22 @ 14:58:40
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback