Hata internatboende

Jag hatar att bo på internat. Innerligt hatar. Varmvattnet tar alltid slut när man står i duschen med schampoo i hela håret och maten är onyttig och osmaklig. Och det bor tjuvar i min korridor som ständigt stjäl min mat trots att det tydligt och klart står mitt namn på förpackningarna. Dessutom ligger Molkom i världens ände. Det finns inte ens en uttagsautomat här. Jag vill åka hem. Tack och lov att det bara är två veckor kvar till sportlovet och sedan är jag hemma i en hel månad på praktik. Underbart.

Det här är första och sista gången jag bor på internat.

Kommentarer
Postat av: Anna Eriksson

Onyttig mat på molkom? Då kan jag berätta för dig att du har ingen kunskap om mat iallafall. Dessutom har du ganska konstiga åsikter om det mesta, kanske är det därför du inte tycker om att bo på internat? Du passar helt enkelt inte in?

2007-02-18 @ 19:36:26
Postat av: Angelica

Anna Eriksson: Jo, maten är onyttig, det är mycket friterat fast frukosten är i alla fall mycket väl godkänd. Men du har rätt, jag passar INTE in på internat, därför ska jag ALDRIG mer bo på internat. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback