Glufsande bebbe

Texas är kastrerad och oskuld. Det måste vara fruktansvärt. Man kan lugnt påstå att hans manlighet fått sig en rejäl törn. Efter en kastrering är det lätt att gå upp i vikt och Texas var inget undantag. Nu har han gått ner i vikt men den glupskande aptiten är fortfarande densamma. Fast aldrig under de här fyra åren som vi haft honom har han snott mat. Fram till i dag.

Mamma berättade att Texas var själv inomhus i morse medan hon och dagbarnen var ute på gården. Min lillebrors kvarglömda tekaka låg kvar på bordet i köket. Plötsligt började mamma ana oråd när Texas inte hoppade upp i fönsterbrädet som han vanligtvis gör för att ha koll på de andra där ute. När mamma kom in möttes hon av en glufsande Bichon Frisé som ätit upp en hel tekaka på mindre än en minut.

Behöver jag ens nämna att han gick på diet resten av dagen?

Trötter

Kommentarer
Postat av: Fru K

OK Angelica, nu är detta plågsamt. Här kommer den ena söta bilden efter den andra på Texas (gullekille!!!) och jag har inte träffat min kastrerade oskuld (japp, Filuren har gått samma öde till mötes) på fem hela dagar! Gaaaaaaaaaaah!

Postat av: Angelica

Fru K: Åh, förlåt! Jag borde tänka ett steg längre så du slipper få en sån abstinens efter din egen lilla sötnos! Det är synd om våra kastrerade oskulder, men med deras bedårande yttre kan de fånga många flickors hjärtan. :)

2007-02-20 @ 22:45:18
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback