Singapore

Nu befinner jag mig i ett av världens minsta länder. Singapore är väldigt rent, så rent att man kan äta från gatan. Vi flög hit (dyrt!) dagen efter Full Moon Party. Vi hade inget boende den natten så vi var vakna ett helt dygn. Julvaka, no kidding! Det tog drygt två timmar att flyga till Singapore och vi har boende (svindyrt!!!!) fram till och med söndag. Sedan åker vi på en sextimmars bussresa till Kuala Lumpur för att fira nyår. Vi stannar nog där i tre dagar så vi hinner med att åka berg-och-dalbana i en av världens största shoppinggallerior och utforska stan lite mer ingående. Därefter far vi vidare mot Penang för att bättra på solbrannan innan vi fortsätter mot Bangkok, Wien och Stockholm. Jag börjar faktiskt sakna Sverige. Eller nja, egentligen inte. Jag vill bara hem, byta packning och sedan ta första bästa flyg till England.

Kommentarer
Postat av: Moster Anneli

Tjenare tjejen!
Kom ihåg att om du nu skall spara ihop pengar för att resa vidare till England, så måste vi hinna med ett kramkalas först.Vi saknar dig, det är tur att du har din blogg, så att man kan följa med i ditt resande.Jag försökte ringa dig,men kom bara till ditt mobilsvar. mamma talade om att du har ett annat telefonnummer,så jag ringer dig på Nyårsafton. Kram på dig från Moster

2007-12-27 @ 09:19:52
Postat av: Filippa

Vi saknar dig iafall! Snorunge :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback