Kuala Lumpur

Jag och Johanna bor precis bredvid shoppinggallerian med den berömda berg-och-dalbanan inuti! Ända sedan jag såg det på teve har jag velat åka till Kuala Lumpur. Shoppinggallerian har för övrigt tolv våningar med alla kända kläd- och sminkmärken man kan tänka sig! Jag är i himlen! Fast det är inte alls så billigt som jag trodde det skulle vara, det är nog billigare på andra ställen i landet. Vi befinner oss ju i huvudstaden som for övrigt är den vackraste stad jag någonsin sett. Jag är kär!

Malaysia är så mycket grönare och vackrare än både Thailand och Singapore tillsammans. Ett underbart land, enda nackdelen är väl att det är människor precis överallt, så det är tur att jag inte lider av social fobi.

I morgon ska vi välkomna det nya året i vara nya, fina klänningar från toppen av Eye of Malaysia. På onsdag åker vi vidare mot Penang där jag ska köpa min efterlängtade Canon eos 400D och fortsätta njuta av värmen. Det är just nu 33 grader varmt, avundsjuk någon?

GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer
Postat av: Lindvall & Hedlund

Vi är inte ett dug avundsjuka xD vi har 3 minus och grönt på backen här ^^, Imorgon på nyårsafton kmr Nickelito och Gunsan hem till oss Hedlundare för att fira nyår. Undra om det blir utomhus i värmen eller inomhus xD avundsjuk? Vi älskar dej (iaf dom flesta)

Postat av: Hälsningar från mig och morfar

Gott Nytt År på er ni också!!!!

2007-12-31 @ 15:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback