Utgång x 2

Jag är inte bakis i dag eftersom jag ju faktiskt har lite ansvarskänsla då jag jobbar i helgen. Men jag är ganska så trött i huvudet. Okej, riktigt jävla trött.

Det var en trevlig utgång hursomhelst. Jag och Johanna satt på balkongen hemma hos hennes storebror Rikard och drack ur två Tetrapak med kanel- och äppelvin och sedan promenerade vi till centrum och gick på S2. Där träffade jag många gamla vänner och bekanta fast sällskapet på krog nummer 2 lockade mer för där var kusin vitamin och shakade loss. Vi dansade som galningar tills Rikard kom och hämtade oss vid halv tre och så sov vi hos honom. Jag och Johanna, tätt omslingrande i sängen medan Rikard fick sova på soffan. Stackarn.


I kväll är det kräftskiva hos min familj som bjudit in halva Bäsnas befolkning (ungefär fyra familjer). Jag är sugen på kräftor men just nu hänger ögonlocken som råttpittar så det vete fan om jag orkar hålla mig vaken så värst länge. Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Pär

Såg Thomas på Centrumgrillen runt halv tre, men inte dig. Däremot såg jag två rejäla slagsmål, har polisen sagt något om dem eller?
Rätt sjukt att jag inte kunnat göra något (jobbmässigt alltså) om någon blivit ihjälslagen framöfr ögonen på mig, eftersom det varit brott mot övertidsblockaden. Fast det hade ju gått att samla in uppgifter i efterhand så klart...

Postat av: Angelica Lindvall

Pär: Jaha, jag åkte hem vid den tiden. Men shit, nej, polisen sa bara att det var "några misshandelsfall, inget allvarligt" men det där låter ju som att det är värt mer en än liten sketen notis. Jag får kolla upp det! Tack för tipset, kollegan! :)

2007-08-25 @ 18:34:53
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Ehlin

Råttpitt? HAHHAHA dagens roligaste ord. Lätt!

2007-08-25 @ 19:53:24
URL: http://eeehlin.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Ehlin: Mamma som har lärt mig.. ;)

2007-08-25 @ 22:29:42
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback