Saker jag har gjort och inte gjort

Haft en papperskasse över huvudet - Ja.
Haft skogsmyror på dig - Jag ramlade i en myrstack när jag var liten. Chocken har inte lagt sig än.
Lekt kurragömma - Ja.
Haft vattenkrig - Ja.
Varit på Liseberg - Ja.
Varit på Gröna Lund - Ja.
Varit på Tivoli i Danmark - Nej.
Fotat regnbågen - Ja, det gick inte så bra.
Haft en mousseflaska - Ja.
Haft en sprayflaska - Ja.
Samlat på kapsyler - Nej, det är ju äckligt.
Ätit mer än fyra glassar på en dag - Ja, garanterat.
Äger en batteriladdare - Ja, flera stycken faktiskt.
Varit på begravning - Ja, två gånger.
Äger kondomer - Nej.
Sjungit karaoke - Många gånger.
Varit i Säfsen - Nej.
Varit på kryssning - Ja.
Spytt blod - Nej, men en massa annat.
Supit någon under bordet - Nej, det är oftast jag som hamnar under bordet.
Äger en studsmatta - Nej, den sålde vi förra sommaren.
Äger en pool - Japp.
Vällt en gravsten av misstag - Nej.
Börjat gråta när du närmat dig en kyrkogård - Nej.
Spelat playstation - Ja, vill jag lova.
Gjort en tårta  - Ja.
Bakat kakor - Många gånger.
Pratat med en psykolog - Ja.
Gett tandläkaren en rak höger - Nej, jag gillar att gå till tandläkaren.
Tar medicin mot någonting - Nej.
Dricker proteindryck - Nej, det är inte så gott.
Spelat upp en teater - Haha, ja.
Haft eksem - Blöjeksem, räknas det?
Räknat alla myggbett - Nej, det finns roligare saker att göra.
Varit på festival. - Jajemän.
Tappat bort nycklar. - Ja, någon gång kanske.
Tror på skrock - Jag undviker A-brunnar.
Haft hjärnskakning - Inte mer än vanligt.
Rymt hemifrån - Nja, inte seriöst i varje fall.
Bränt dig i bastun - Nej.
Träffat en/flera kändis/ar - Japp.
Blivit avstängd från skolan - Nej, jag har alltid varit en mönsterelev (snarare rövslickare).
Gjort alkotest - Ja.
Målat ett staket - Japp.
Fått MVG i ett ämne - Ja, det har ju blivit ett par stycken genom åren.
Sett en björn - Inte ute i det fria.
Sett en varg - Nej, i Dalarna blir de ju bara ihjälskjutna.
Vaknat i ett överhettat tält - Ja.
Vaknat någonstans och glömt var du är - Nej.
Cyklat omkull - Ja.
Sprungit omkull - Ja.
Ridit omkull - Nej, men jag hängde i stigbyglarna.
Gått omkull - Ja, på fyllan händer det konstiga saker.
Kopierat den här listan - Ja, jag skulle aldrig ha orkat komma på alla frågor själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback