New York, New York

Jag vet att jag snackat om min kommande Asien-tripp i princip hela sommaren men faktum är att jag kanske flyger västerut först. Jag och Alexzandra har nämligen planer på att fara till The Big Apple i oktober. USA har aldrig lockat mig förut, jag tycker att landet förlorat lite av sin charm sedan allt här borta på andra sidan Atlanten också blivit amerikaniserat. Men man kan ju alltid ändra sig och i höst kanske jag promenerar på Upper east side med en café latte i ena handen och kamera i andra.


Bild:
www.newyork.se

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Ooooh yees : ) o med tanke på allt goosip jag får från det där sidan så lockar det ännu mer..

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Ja, jag berättade för mamma om Schenkenberg, jäklar så avundsjuk hon blev!! =p

2007-08-23 @ 15:17:34
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback