Många överraskningar i en butik

Jag har köpt en svart bordslampa som heter "Plugga". Och eftersom jag är en sann plugghäst, fast snyggare, så ska jag enbart använda den när jag pluggar. På så sätt sparar jag en massa energi och ström eftersom jag pluggar så sällan.

Jag köpte också det fina smyckesträdet som
Kelly rekommenderade. Jag fick tag på det sista exemplaret som var i svart. Sicken tur. Nu ska jag hänga mina fina halsband som annars bara ligger och dammar i ett fult smyckesskrin. Jag köpte även en liten söt papplåda med olika små lådor. Där ska jag lägga mina andra smycken, alltifrån ringar, örhängen till armband och fotlänkar. Jag gillar Åhlen´s, det är en butik med många överraskningar. Och jag gillar ju överraskningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback