Frukost på stan

I går skulle jag och älskade Linnéa fika på Wayne´s klockan 11 eftersom jag ville träffa henne en sista gång innan hon flyttar till Uppsala för att plugga. Klockan kvart över elva ringde min mobil. Då låg jag kvar i sängen och hade totalt glömt bort henne.

"Tack, Angelica, nu vet jag hur mycket jag betyder för dig. Klick".

Jag är en usel vän. I ett dygn fjäskade jag för henne och sent i går kväll gav hon klartecken. Hon kunde väl gå med på att träffa mig om jag kom och hämtade henne. Vi åt frukostlunch på Kupolen, det var riktigt mysigt. Det berodde främst på mitt förträffliga sällskap i form av en välklädd, söt, bedårande, snygg, sexig, urgullig, vacker och alldeles underbar vän vid namn Linnéa.

Jag och Linnea
Räcker det med fjäsk nu?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det låter som jag la på. Det gjorde jag inte :) Fast du har ju alltid varit en överdrivarnas kvinna. ;) SMEK

2007-08-23 @ 16:00:41
Postat av: Angelica Lindvall

Linnéa: Haha, det ser bättre ut med ett klick. ;) Tack för en mysig frukostlunch! Nästa gång bjuder jag på en stor café latte!! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback