Ego-utmaning

Fredrik gjorde en kul utmaning i sin blogg för ett tag sedan. Den går ut på att varje läsare skriver en fråga i kommentarsfältet och låter en annan läsare svara på frågan innan den läsaren får ställa en ny fråga. Sedan går frågorna runt mellan läsarna.

Eftersom jag är rätt egenkär så skulle det vara kul om ni vågade ställa frågor till varandra om mig (absolut inget krav!). Fast första frågan ställer jag så får vi se vem som svarar först!

Vilken tidning har Angelica jobbat på under sommaren?

Den som blir kommentar 6500 får välja ett valfritt ämne som jag ska skriva om.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Dalademokraten(erna)?

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Rätt svar, men du måste ställa en ny fråga nu som någon annan får svara på. :)

2007-08-21 @ 23:40:03
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Mikaela

Dalademokraten! Jag är tom på frågor, men jag skulle gärna vilja att du skrev feminism!

Postat av: Angelica Lindvall

Mikaela: Rätt svar, men vad skulle du vilja att jag skrev om, mer specifikt?

2007-08-22 @ 16:27:26
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Mikaela

Om du är feminist, varför/varför inte osv :-) Jag är stenhårt feminist, så det vore intressant att se var du står i frågan :-)

Postat av: Angelica Lindvall

Mikaela: Haha, okej, och eftersom du blev nummer 6500 så får jag stå fast vid det jag lovat. Ett inlägg om feminism utlovas! :)

2007-08-22 @ 21:30:24
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback