Ten things I love about me

Den här listan snodde jag från Fotbollsfrun.

Tio första:

1. Första bästa kompis: Johanna
2. Första bil: En mörkblå Renualt 19 cab
3. Första kärlek: Mattias
4. Första husdjur: Kissemiss och undulater
5. Första semester: Gran Canaria 1994
6. Första jobb: Kioskbiträde
7. Första köpta skiva: Absolute music
8. Första riktiga kärlek: Emil
9. Första piercing: Öronen om de nu räknas
10. Första konsert: Peace&Love 2003

Nio senaste:

1. Senaste alkoholdrycken: Öl hemma hos Thomas moster
2. Senaste bilfärd: I dag
3. Senaste filmen du såg: Alpha dog
4. Senaste bubbelbadet: I dag
5. Senaste spelade cd: Ted Gärdestad
6. Senaste kyss: I förrgår
7. Senaste gången du grät: Förra helgen
8. Senaste måltiden: Pasta bolognese och glass som efterrätt
9. Senaste gången du sov: För cirka elva timmar sen

Åtta har du någonsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
2. Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
3. Fastnat med blicken i någons urringning? Ja
4. Fått ditt hjärta krossat: Ja
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
6. Haft ett one night stand: Nej
7. Busringt till någon: Japp
8. Spytt på någon: Det blev ett par nerspydda skor i ungdomens glada dar..

Sex saker du gjort i dag:

1. Power-walkat
2. Badat bubbelbad
3. Ätit mat
4. Åkt bil
5. Köpt glass
6. Bloggat

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Min säng
2. Min kamera
3. Min cd-samling
4. Min dvd-samling
5. Min dagbok

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Thomas
2. Mamma
3. Johanna
4. Mig själv

Tre val:

1. Blått eller rött? Blått
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Choklad eller chips? Ostbågar

Två saker att göra innan du dör:

1. Skaffa barn
2. Gifta mig

En sak du ångrar:

1. Att jag sitter alldeles för mycket framför datorn

Kommentarer
Postat av: Linnea

Om det sista: Ja just det! Ut och lev livet med dig!

2007-04-11 @ 18:56:37
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Jag tog faktiskt en paus! Men datorn är ett skönt tidsfördriv och skulle jag inte blogga så klagar ni bara! ;)

Postat av: Balderadriana

Nice site, Keep it up

2009-10-23 @ 10:39:21
URL: http://balderadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback