Shop until you drop

En nyöppnad märkesbutik X-cept slog upp dörrarna nere i Borlänge centrum i dag. Jag blev dock inte särskilt imponerad, det var mest basicplagg. Fast jag köpte faktiskt ett par riktigt läckra vita solglasögon för bara 99 kronor. 

Sedan åkte jag till Kupolen
och köpte läppglans på Kick´s, Dior Kiss, som är det bästa läppglanset i världen. Fast smakar det så kostar det. Jag betalade 210 kronor för den lilla tuben på 18 ml men det var det värt. Perfekt till heta sommarnätter när man ska dansa och kanske kyssas med en heting i mörkret.
Jag köpte även ett rosaglittrigt nagellack från Depend. Jag vågar inte riktigt anta neontrenden men rosaglittrigt är tufft nog. I morgon ska jag finputsa naglarna och måla dem ordentligt glittriga.


Kommentarer
Postat av: alexzandra

Har oxå diorkiss fast det som är gröna äpplen : ) Men vännen, du som ska åka till Moskva (o även genom taxfreen) borde väl inte shoppa såna ting nu? =) O det lila nagellacket har jag med. vackert.

2007-04-26 @ 07:43:46
Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Ja, jag blev helt frälst när jag provade din Dior Kiss, så vackert! Det där lila nagellacket på bilden har inte jag, däremot ett rosaglittrigt. :)

Postat av: Anonym

Glittrigt nagellack är såå 90tal. Lilla gumman

2007-04-26 @ 12:40:20
Postat av: Angelica Lindvall

Anonym: Exakt och det är värsta hypen just nu! Alltid lika kul när trender går igen! :)

2007-04-26 @ 16:03:20
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: alexzandra

haha, testade du mitt? hade jag ingen anning om :-P

2007-04-26 @ 17:07:30
Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Men shit, jag frågade ju dig om jag fick låna och du svarade ja! Hur full var du egentligen? Klockan var ju bara 21 då.. =p

2007-04-26 @ 19:15:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback