På marknaden

Min mamma avskyr att gå på marknader. I helgen var det Borlänge marknad men jag befann mig vid tillfället hos Alexzandra i Karlskoga och kunde inte gå. Jag är verkligen i stort behov av nya sköna strumpor och hade tänkt köpa ett par på marknaden eftersom de säljer åtta par för hundralappen. Men min mamma som avskyr marknader gick dit i mitt ställe och köpte färgglada strumpor med rådjur, balettdansöser, grodor, stjärnor och andra fina motiv. Som tack ska jag åka och köpa tulpaner till henne i dag.

Bild:
www.ahlens.com 

Kommentarer
Postat av: Sofia Style

vilken snäll mamma! Ha en bra dag, kram!

2007-04-25 @ 12:52:30
Postat av: Angelica Lindvall

Sofia Style: Ja, hon är underbar! Hoppas du får en fin dag! :)

Postat av: Anonym

ja, lycko dig som har en snäll mamma som bryr sig. även om din pappa försvann, tänk på att det finns de som INGA föräldrar har. Ändå tycks du tycka du är så mkt bättre. Inget illa menat, bara säger - Tänk efter ibland. Jag hade gett mitt eget liv för att ha bara en förälder som brydde sig. Än en gång, inget illa menat, så otrevliga feed-backs är onödiga. Du är bra, du är duktigt. MEN ibland, måste man faktiskt kunna ha sympati också! Inte tro att man är bäst...( FÖR DET ÄR DU INTE! (tvärtom, som alla oss andra )

2007-04-25 @ 21:23:39
Postat av: Angelica Lindvall

Anonym: Ja, eller så kan man ju tycka synd om sig själv också. Sympati är bra men jag förstår inte riktigt vad det är du vill komma med angående det här inlägget?

2007-04-25 @ 21:37:04
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback