Nödvändig journalistik

Jag hinner inte med en promenad i dag för jag ska till en håla och lyssna på politiker hela kvällen. Att skriva referat från kommunfullmäktige är nog det tråkigaste som finns men det är sådant som måste göras. Jag föredrar att skriva referat från rättegångar.

I morgon är det miljödag på skolan och vi ska se den omtalade filmen En obekväm sanning med demokraten Al Gore som håller en 90 minuters ihopklippt föreläsning. Det ska bli intressant att se den, jag har ju tidigare bara
skrivit om den.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Inte alls nödvändigt

2007-04-17 @ 15:43:02
Postat av: Angelica

Joanna: Nej, jag vill ju se Desperate!

Postat av: Sofia Style

ja det där minns jag, usch vad trist det var. Men men sånt som ingår i en journalists utbildning :-) Ha en bra dag!/kram S

2007-04-18 @ 09:58:53
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: Angelica

Sofia Style: Ja, precis! Ha en bra dag du med! =)

2007-04-18 @ 10:07:12
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback