Min pojkvän

Nu är det konstaterat. Min pojkvän heter egentligen James Marsden. Eller så är han och Thomas tvillingar. De har lika ögonfärg, lika hårfärg, lika fylliga läppar och liknande drag i ansiktet med de markerande kindbenen och den söta näsan. Dessutom har de båda små påsar under ögonen, kanske inte det mest smickrande men ändå. Även Alexzandra höll med om de var lika då hon och jag tittade på Dagboken i lördags där James Marsden spelar den rika killen som Allie ska gifta sig med. Jag tycker inte ens att James Marsden är särskilt snygg men däremot tycker jag att Thomas Hansson är sjukt snygg. Fast som Alexz sa "Det är ju inte fy skam att ha en pojkvän som ser ut som James Marsden". Jag antar att hon har rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback