Kan man älska någon på avstånd?

Jag kan verkligen känna ibland att jag älskar Thomas mer på avstånd. Jag förstår Pink fullt ut. Jag vill också att han ska säga farväl så att jag har en chans att kyssa honom. Och jag vill gärna hinna känna saknad ett tag.

Hur kommer det fungera när vi flyttar ihop? Kommer vi kväva varandra? Kommer det ta slut? Kommer jag kasta ut hans fotbollsgrejer? Kommer han kasta ut mitt rengöringsmedel? Kommer han strula med granntjejen? Kommer jag strula med grannjejens kille? Kommer vi leva lyckliga i alla våra dagar eller kommer det gå käpp rätt åt helvete?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, du säger att alla kommer till dig för att få kärleksråd, men vart vänder du dig själv?
(Ingen sa att det var lätt, men ingen sa heller att det var så märkvärdigt...) :)

2007-04-04 @ 22:27:25
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Jag hoppas det inte gjorde något att jag publicerade din kommentar med svar i ett inlägg? =p

Postat av: Linnea

Nej då, det är bara smått absurt att vi inte träffats så många kommentarer som jag lämnar här!

2007-04-05 @ 16:57:30
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Ja, verkligen! Det måste vi ändra på! Peace&Love i sommar eller vad säger du? =p

2007-04-05 @ 20:06:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback