Heta kalsonger

Det står alltid så mycket om klänningar, kjolar, trosor och annat som tjejer brukar använda. Jag tänkte vända trenden och skriva om kalsonger som killar främst använder.

Svenska killar rekordhandlar märkesunderkläder och min pojkvän är en av alla trendmedvetna killar som vet vad de vill ha närmast kroppen. Förra årtusendet var det vanligt att ha byxorna nere i knävecken så man såg precis hela röven. Det är inte snyggt och kommer aldrig bli snyggt men däremot är det sexigt när man ser en skymt av resåren. Min pojkvän får gärna styla med de
här kalsongerna i år. Han liksom jag föredrar kallingar från Björn Borg och Calvin Klein.

Färgstarka kalsonger i lila, rött, orange, gult och grönt är riktigt hett i år. Jag tycker även att killarna ska våga köpa blommiga kalsonger för det är riktigt coolt. Annars finns det ett annat roligt alternativ hos Björn Borg med flugor på tyget. Kanske inte vidare mysigt att ha flugor svärmandes runt den delen av kroppen men tanken är ju rolig och för trendmedvetna killar är det bara tufft.

Boxershorts med korta ben är den överlägset populäraste modellen men den klassiska briefen funkar också. Fast jag föredrar att se min kille i boxershorts och skulle spy om jag såg han i y-front.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Tyckte de första kalsingarna va snygga :D De mer flugorna va mindre fina.. Hehe, patrik har hur många BB kalsinger som helst. Mamma tvättade åt oss nån gång o hon fatta in hur han kunde va värre än mig... Jag sparade ju typ på trosor ett tag ; p tänk va pengar egentligen, 200kr/par och han har typ 50?.. vill inte ens räkna.

Postat av: Angelica

Alexzandra: Ja, visst är dom läckra! Ja, flugorna är mer som en plojgrej! Oj, har han över 50 BB-kallingar så är det ett par tusenlappar.. =p

2007-04-03 @ 09:56:27
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Candy

Är det bara jag som kan tänka på att jag skiter fullständigt i vilka kalsonger han har, bara jag får komma åt det som finns där innanför? :-O

2007-04-03 @ 13:09:10
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Candy: Haha, vi tänker nog på det också ska du se! ;)

2007-04-03 @ 22:44:51
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback