Hej, jag heter Angelica och jag är nykter

Jag borde verkligen försöka vara vit i helgen. Gärna solbränd men vit ändå om ni förstår vad jag menar. Nästa helg blir det party i Karlskoga med partyprinsessan number one, Alexzandra. Och helgen därefter blir det party i en av Europas lyxigaste huvudstäder, Moskva.

Men i dag fyller en av mina gamla klasskamrater 20 bast (ja, samma tjej som för någon vecka sedan hade världens ångest över den stundande födelsedagen) och det lär ju firas med pompa och ståt. Ja, födelsedagen alltså, inte ångesten. Det blir nog fest i morgon på hetaste stället i stan. Om jag går en mil i morgon förmiddag och en mil på söndagen så kan jag nog dricka. Visst?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är ju nästan besatt av att motionera. Tycker du ska unna dig någon utekväll då och då, annars är inte livet värt att leva? ;)

2007-04-13 @ 23:17:28
Postat av: Angelica Lindvall

Hanna: Den kommentaren har jag aldrig hört förut, nu blev jag nästan stolt över mig själv! =p Men du har helt rätt, klart man måste unna sig saker!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback