Flygkrasch

Jag kollade förstrött i Aftonbladets papperstidning i går kväll och fick till min fasa läsa en liten notis med rubriken "Ryssen störtar mest". Min kropp började skaka okontrollerat ju mer jag läste.

"Är du flygrädd- åk inte till Ryssland. Där kan dina värsta mardrömmar bli verklighet, landet har nämligen 13 gånger högre olycksfrekvens än världssnittet. I resten av världen förbättrades flygsäkerheten under förra året men i hela det forna Sovjetunionen ser det dystert ut, uppger Svenska Dagbladet. På värstalistans andra plats kommer Afrika".


Fast nu i efterhand tror och hoppas jag att de menar plan som flyger
inrikes. För det planet som vi ska flyga med från Sverige på lördag är väl säkert? Visst?


Bild: www.svt.se

Kommentarer
Postat av: Sofia Style

ja det är nog ingen fara! kram

2007-04-26 @ 15:30:19
Postat av: Angelica Lindvall

Sofia Style: Hoppas verkligen det, jag är för ung för att dö! =p

Postat av: Jenniien

Det ska nog gå bra!!

2007-04-27 @ 08:54:13
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Jenniien: Ja, det hoppas jag verkligen! =p

2007-04-27 @ 11:05:22
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback