Erotisk novell

Jag fick nyss ett meddelande från tidningen Hennes. De har en novelltävling där uppdraget är att skriva en erotisk novell. Det kan vara en romantisk historia, sexig, självupplevd eller påhittad. Det går även bra att skriva under psuedonym, notera det i så fall på ditt bidrag, men ditt riktiga namn och adress plus telefonnummer behövs för att du ska vara med i tävlingen.

Maila din erotiska novell till
[email protected] senast den 1 juni 2007.

Första pris är en romantisk weekend för två på hotell Hilton vid slussen i Stockholm. På rummet väntar champagne, blommor och choklad. Frukostbuffé ingår i priset.

Jag antar att det finns någon kvinna (eller man!) därute som har en enorm skrivlust och gärna tänker i sexiga banor. Själv står jag över den här gången, min fantasi är på sparlåga.

Kommentarer
Postat av: Carro

haha :P vad kul :P

Postat av: Angelica Lindvall

Carro: Ja, klart du ska vara med och tävla! ;)

2007-04-04 @ 10:05:59
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Fru K

Jag skulle gärna vara med och tävla om det inte vore för att jag aldrig skulle lyckas avsluta en enda erotisk novell. Skulle nog skratta ihjäl mig åt mina patetiska försök att skriva sexigt... Men man kanske skulle försöka bara för att se om det går (hehe vilken ordvits... hehe...)

2007-04-04 @ 18:42:14
URL: http://ninabloggar.blogspot.com
Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Haha, skönaste (hehe) kommentaren i dag! ;)

2007-04-04 @ 21:06:15
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback