Ärenden

I går uträttade jag tråkiga ärenden precis hela dagen. Jag började med att åka till banken och fixa Visa-kort så att jag kan ta ut pengar utomlands. Det blir ju en hel del resor i år och jag har ingen lust att gå med fickorna fulla med kontanter. Rånrisk, no kidding?

Sedan åkte jag till Kupolen för att investera i livsnödvändiga saker som lim, pärm, register, fotoalbum, uppladdningsbara batterier till kameran, trosor, bh:ar och strumpor och även mindre livsnödvändiga saker som en dvd-film och en ny djuplila klänning med sidenband i midjan ( jag har faktiskt kollat på den i evigheter och nu hade Indiska sänkt priset på den så det vore straffbart att inte köpa den).

Jag skickade även in ansökan till två utbildningar som jag vill gå i höst. Det är distanskurser båda två inom kreativt skrivande. Jag hoppas verkligen jag kommer in.

Nu ska jag klippa och klistra in barnförbjudna bilder i mitt partyalbum. Jag är fortfarande den där lilla femåriga flickan som älskar att pyssla.


Kommentarer
Postat av: Aseviajes

Good web with cool info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback